Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου 2008

Σημεία και Τέρατα

Είναι απίστευτο σε τι μασκαριλίκια πιστεύει ο κόσμος. Άξιο απορίας ή και θαυμασμού του κουρκουτιού που ονομάζεται εγκέφαλος.

Από την αγαπημένη μου θεία Ελένη που είναι σίγουρη ότι το σημείο που σκόνταψε στο πατάκι της εξώπορτας είναι έργο του σατανά, μέχρι έναν γνωστό μου που μου είπε χθες με δραματικό και βαρύγδουπο ύφος ότι οι κούκλες που φτιάχνω (σώμα κούκλας – κρανίο ζώου) και το νεκροκεφαλή μοτίφ που φοράω στο λαιμό είναι επίκληση στα διαόλια. Μάλιστα για να με πείσει μου έφερε ως παράδειγμα έναν φίλο του όπου είχε ζωγραφίσει τον Άνουβι και σε βόλτα που έκανε στο ύπαιθρο ένοιωσε την ανάσα του σκύλου στον σβέρκο του (διότι ζωγραφίζοντας τον Αιγύπτιο θεό είναι σαν να τον επικαλέστηκε). Με ένα «Ιησούς Χριστός νικάει» η ανάσα ευτυχώς εξαφανίστηκε.

Και λέω εγώ τώρα… Ας πούμε πως κάτι τέτοιο είναι δυνατό… Είναι διόλου πιθανό, ολόκληρος εξαποδώ να ασχοληθεί με το πατάκι της θείας Ελένης, να τρομάξει τον ανυποψίαστο περαστικό ή να δώσει προσοχή στην αθέλητη επίκληση μου? Ολόκληρο πνεύμα του κακού, δεν θα ήταν πιο λογικό να ασχολείται με την καταστροφή του κόσμου? Ή μήπως ξεκινάει από μικρά πταίσματα ώστε αργότερα να πραγματοποιήσει τα μεγάλα? Τι να πω? Έχω μπερδευτεί φαίνεται…….

Ο χθεσινός γνωστός μεταξύ άλλων υποστήριξε και ότι το πείραμα στο CERN είναι τι άλλο? Φυσικά ΚΑΙ αυτό έργο του Βελζεβούλη, διότι η μαύρη τρύπα θα δημιουργηθεί και θα κατατροπώσει τη Γη και τους ανθρώπους που είναι έργα του καλού θεού, εχθρού του σαϊτάν. Και το φτωχό μου μυαλό αναρωτήθηκε… Τότε αν πέσει ψόφος, ποιος θα μείνει να τον λατρεύει, αφού ο σκοπός του είναι να καταστρέψει όλη τη Γη? Η απάντηση έρχεται μαζί με τους λάτρεις του κακού….ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ! Πιθανότατα από το Σείριο…

Εκεί ο γνωστός με αποστόμωσε φυσικά και θεώρησα καλό να σταματήσω τις απορίες μου και τους συλλογισμούς μου την ίδια στιγμή!

Συνοψίζοντας, επειδή πρέπει καλά και ντε να υπάρχει κακία ανώτερη δύναμη και όχι, απροσεξία, στραβωμάρα, αφέλεια ή ισχυρή φαντασία, διαλέξτε όλοι την αγαπημένη σας δεισιδαιμονία και απολαύστε την όπως είπε και ο Μεγάλος George Carlin.

Εγώ πάντως έχω ήδη διαλέξει τη δικιά μου…

Είναι τα Underpants - Shocks Gnomes που μου κλέβουν τις κιλότες και την μία πάντα κάλτσα. Διότι που αλλού μπορεί να πηγαίνουν όλες αυτές οι χαμένες κάλτσες αν δεν τις κλέβουν τα μικρά ξωτίκια?!?!


τάδε έφη σιγανοπαπαδιά


Δεν υπάρχουν σχόλια: