Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2008

Μπράβο το Ποδήλατο...!

κατηχώ [katixó] -ούμαι : κάνω σε κπ. κατήχηση. 1. διδάσκω τα δόγματα της χριστιανικής θρησκείας σε κπ. που θέλει να ασπαστεί το χριστιανισμό και να δεχτεί το μυστήριο του βαπτίσματος. || (επέκτ.) μυώ κπ. σε κάποια θρησκεία. 2. με συνεχείς, επίμονες και συχνά πιεστικές και κουραστικές παραινέσεις και παροτρύνσεις, προσπαθώ να πείσω κπ. να υιοθετήσει την ιδεολογία μου ή τις απόψεις μου.


Πρόσφατα μου είπε μια καλή μου φιλενάδα ότι είχε φύγει από το κατηχητικό αφού τσακώθηκε με την εκεί σπείρα διότι κατά τα θρησκευτικά δεδομένα οι γυναίκες, τα κορίτσια κατ' επέκταση δεν κάνει να κάνουν ποδήλατο.
Η φίλη κατάλαβε λίγα χρόνια αργότερα το γιατί... Στα 6 της, δε της πήγαινε το μυαλό τόσο μακριά...

Γηράσκω αεί διδασκόμενος δεν είπε και ο Σόλων?

32 χρόνια καβάλα στο ποδηλατάκι μου και μετά στο μοτοσακό μου και κάνω τις βόλτες μου… Σας ορκίζομαι ότι ουδείς οργασμός με βρήκε την ώρα της καβάλας …Να το ψάξω?!


Τάδε έφη σιγανοπαπαδιά

1 σχόλιο:

ellinaki είπε...

32 χρόνια καβάλα;;; Πας χαλαρά στο 8ο επίπεδο της Κόλασης του Δάντη. Θα το φτιάξουν ειδικά για σένα!